10 januari 2013, we gaan verhuizen! - Reisverslag uit Monster, Nederland van Dave Akker - WaarBenJij.nu 10 januari 2013, we gaan verhuizen! - Reisverslag uit Monster, Nederland van Dave Akker - WaarBenJij.nu

10 januari 2013, we gaan verhuizen!

Door: Joke

Blijf op de hoogte en volg Dave

17 Januari 2013 | Nederland, Monster

Lieve lezer,

Een laatste bericht op deze site! Want we gaan "verhuizen". Nee, niet van woning maar van site. In verband met de uitgave van mijn boek, komende maand, heeft de uitgever een nieuwe site gemaakt waarop ik voortaan onze weblog ga bijhouden. Dit is dus ons laatste bericht op deze site. Vanaf nu kun je ons volgen op www.jokevandenakker.nl

Tja, het komt nu wel heel dichtbij. De uitgave van "Hoe gewoon bijzonder werd". Een aantal van jullie ontvangt deze week een persoonlijke uitnodiging om de presentatie van mijn boek bij te wonen. Het is echter onmogelijk om alle mensen die de laatste jaren met ons hebben meegeleefd en nog meeleven, persoonlijk uit te nodigen. En de kans is groot dat wij dan toch mensen vergeten.
Daarom deze uitnodiging op Dave zijn site.

Hoe gewoon bijzonder werd wordt op zaterdagmiddag 16 februari 2013 gepresenteerd aan het publiek. Naast een praatje van de uitgever en van mijzelf zal zandkunstenaar Gert van der Vijver ons met gewoon zand bijzondere dingen laten zien. Vervolgens wordt het boek overhandigd aan Dave, Emiel en Donald. Daarna is er gelegenheid om elkaar te ontmoeten onder het genot van een hapje en drankje en kun je, indien gewenst, het boek kopen.

De presentatie vindt plaats in:
ISW Hoogeland
Prof. Holwerdalaan 54-56
2672 LD te Naaldwijk

Aanvang 14.00 uur (ontvangst vanaf 13.30 uur)

Je bent van harte welkom!

Wanneer je voornemens bent om te komen wil ik je vragen om dit even te melden. Je kunt dit doen door voor 9 februari even een mailtje te sturen met vermelding van naam en aantal personen naar: boekpresentatie@jokevandenakker.nl

Wij vinden het leuk om je de 16e te ontmoeten!

En verder.....
Is Dave voor controle naar de endocrinoloog geweest. Deze vertelde dat zij niet kan zeggen of Dave wel dezelfde lengte als zijn vader krijgt (iets dat hij graag wil...). Een grote tegenslag voor Dave. Wij kunnen daar heel nuchter naar kijken maar voor hem is het echt een "groot probleem" met alle gevolgen van dien. Tegelijkertijd is zo'n opmerking voor hem weer aanleiding om aan alle dingen te denken die veranderd zijn sinds hij ziek is en dat geeft veel verdriet.
Gelukkig mocht Dave de volgende dag weer naar de bakker en kwam hij weer met "pret"ogen en plannetjes thuis. Het is ongelooflijk dat deze mensen zo'n positieve invloed op hem hebben. Ze maken niet alleen hem maar ook ons hier heel gelukkig mee!

Deze maand staat ook in het teken van voortgezet onderwijs scholen bezoeken omdat Emiel dit jaar moet gaan kiezen. Leuk maar ook confronterend. Met Dave hebben we deze mogelijkheid niet gehad, we zijn dus nog onervaren. Daarnaast heeft Dave het allemaal wel heel goed door en realiseert hij zich steeds vaker dat hij niet een echt diploma zal kunnen behalen. En hoe wij hem ook wijzen op zijn talenten bij de bakker....dit blijft de harde werkelijkheid voor hem.

Tot zover ons laatste bericht hier. Tot ziens op de 16e of op de andere site!

Lieve groeten,
Eric & Joke en de mannen

• 17 Januari 2013 - 21:47

Han:

We gaan www.jokevandenakker.nl bij de favorieten plaatsen in de browser.

• 18 Januari 2013 - 09:12

Jacqueline:

Hallo Joke en de mannen!

Dan maar wel even een reactie op dit laatste bericht op deze site. Ik ben een trouwe lezer en kreeg steeds een mailtje als er nieuws op de site te lezen was, steeds hopend op goed nieuws voor jullie volgde ik de verhalen, tegenslagen en de lichtpuntjes die jullie gezin meemaken.
    Nou Joke ik kan begrijpen dat er een boek komt!! Wat kan jij alles mooi beschrijven zeg!
    Wij gaan de berichten op de nieuwe site ook zeker volgen en het boek.....dat willen we natuurlijk graag kopen!
    Succes met alles en voor jullie allen en in het bijzonder voor Dave natuurlijk het allerbeste gewenst!!
    Groetjes Jacqueline, Kosse, Daan, Fleur, Merel, Bo, Lisa

• 15 Februari 2013 - 17:25

Martin Van Der Kruk:

op verre afstand denk ik nog vaak aan jullie, aan de tijd die wij zakelijk deelden. Maar ook de persoonlijke verhoudingen. Sinds de ziekte van Dave hebben we elkaar uit het oog verloren.
    Weet wel dat het uit het oog is maar niet uit het hart. Ik wens jullie alle goeds toe voor de tijd die voor jullie ligt. Sterkte met het gezinsleven en blijf vertrouwen.
    Martin.