Maandag 24 december, goede wensen.... - Reisverslag uit Monster, Nederland van Dave Akker - WaarBenJij.nu Maandag 24 december, goede wensen.... - Reisverslag uit Monster, Nederland van Dave Akker - WaarBenJij.nu

Maandag 24 december, goede wensen....

Blijf op de hoogte en volg Dave

24 December 2012 | Nederland, Monster

Lieve lezer,

Het einde van het jaar is al weer in zicht. Dave is druk aan het werk geweest bij de bakker en gaat in de vakantie misschien ook nog een paar keer werken. Zelfs thuis wordt Dave nu door de bakker aan het werk gezet. Hij kreeg afgelopen week meel en andere benodigdheden voor muffins mee en moest ze thuis gaan bakken. Vrijdagmiddag kwamen er dus ruim 30 stuks uit de oven die Dave trots onder de familie heeft uitgedeeld. Wat ontzettend leuk dat de bakker zo met Dave en ons meedenkt, dat hij zelfs wanneer hij zich thuis verveelt, hem nog aan het werk zet.

De spanning in huis neemt de laatste dagen wel toe. Vakantie is en blijft lastig. Het wegvallen van het dagelijks ritme en de drukte doordat wij met elkaar veel thuis zijn, zijn hier mede de oorzaak van. We doen ons best door ook dit keer weer bepaalde activiteiten te plannen en hopen maar dat deze vakantie zonder al te veel moeilijke momenten zal verlopen.

Omdat de bakker waar Dave werkt altijd een oliebollenactie sponsort voor Albanië, heeft Eric zich aangeboden als vrijwilliger om te helpen rond de jaarwisseling. Een soort tegenprestatie omdat Dave zo enorm goed in de bakkerij wordt opgevangen.

Ik ben begonnen met het schrijven van Kerstkaarten maar het is mij, helaas, niet gelukt om iedereen een persoonlijk kaartje te sturen.
Daarom dit bericht op de site van Dave.

In deze dagen voor Kerst en Oud & Nieuw ontvingen wij weer heel veel mooie wensen. Wij hebben ze nodig en worden er door bemoedigd, dankjewel daarvoor.

Eén tekst sprak ons wel heel erg aan en geef ik daarom, als wens, graag door:

"Ik weet niet waarheen Hij ons leidt,
maar ik weet dat Hij ons leidt"

In dat vertrouwen mogen wij 2013 tegemoet zien!
Wij wensen je hele mooie Kerstdagen toe en voor het nieuwe jaar veel geloof, liefde en gezondheid!

Met een hartelijke groet,
Eric & Joke
Dave, Emiel en Donald

PS: Als je net als onze jongens het leuk vindt om vuurwerk af te steken....doe voorzichtig!

• 24 December 2012 - 17:45

Rina:

Lieve mensen,
    Ik ben zeer verheugd te lezen dat je het zo naar je zin hebt bij de bakker Dave, jammer dat ik te ver weg woon....;)
    Wens jullie hele gezellige feestdagen en alles wat jullie je wensen voor het nieuwe jaar.
    Veel liefs van Rina

• 24 December 2012 - 20:43

Han:

Jullie ook een goed en liefdevol nieuwjaar en last but not least vooral ook een gezond jaar toegewenst. Dit in het bijzonder toegewenst aan Dave. Zal ook best een boeiend jaar worden met alles rondom het boek. Het zou prachtig zijn als de lezers die door een vergelijkbaar traject als jullie gaan, zich herkennen in hetgeen in het boek staat en door die herkenning daar weer kracht uit putten.

• 25 December 2012 - 10:28

Caecilia Van Essche:

Wij willen jullie ook een mooi en gezond 2013 toe wensen. Fijn dat Dave het bij de bakker zo naar zijn zin heeft. Fijne feestdagen!

• 28 December 2012 - 14:30

H.R.de.Kreij:

Jke,Erik.
    Veel mails hebben we het afgelopen jaar van jullie ontvangen, waardoor op de hoogte zijn gebleven en mee konden leven met het wel en wee in jullie gezin.

We hebben er veel bewondering voor hoe jullie met de niet geringen problemen omgaan.
    We weten, dat het alleen ,maar kan in vertrouwen op Hem,die ook jullie leven leidt.
    Ook de manier waarop je alles weet te verwoorden is vaak indrukwekkend.

We zijn erg blij te horen en te zien dat Dave het bij de bakker zo naar zijn zin heeft.
    Dat is voor hem, maar ook voor jullie van grote betekenis.
    Aangezien zijn kwaliteiten op dit terrein liggen zouden daar hopelijk naar d etoekomst gezien mogelijkheden lggen.
    Voor het nieuwe jaar wensen we jullie van harte Gods nabijheid en zijn zegen toewensen.
    Kracht om het te dragen. Hij aanschout de moeite en het verdriet en dat opdat we in Zijn hand zouden geven.

Hartelijke groeten
    Tante nettie en ome Huig