Zaterdag 25 april - Reisverslag uit Monster, Nederland van Dave Akker - WaarBenJij.nu Zaterdag 25 april - Reisverslag uit Monster, Nederland van Dave Akker - WaarBenJij.nu

Zaterdag 25 april

Door: Joke

Blijf op de hoogte en volg Dave

25 April 2009 | Nederland, Monster

Hallo lieve lezers,

Zo aan het begin van het weekend nog een berichtje.
Ik heb genoten afgelopen week omdat ik heel veel leuke dingen heb gedaan. Met Opa heb ik de waterweg overgestoken richting de havens van Rotterdam, met Leon heb ik gevaren door het Westland, bij Roland (een teamgenoot van de korfbal) heb ik patat gegeten, vanavond ga ik bij tante Martine pannenkoeken eten en morgen gaan we bij tante Neline eten. Allemaal leuke dingen dus. 's Avonds was ik best moe maar dat is logisch....
Vandaag heb ik twee stoere petten gekocht want de komende tijd mag ik niet meer met mijn hoofd in de zon, dat vind ik wel balen. Ik vind het allemaal erg spannend wat er gaat gebeuren en ik ben soms best bang en verdrietig. Gelukkig gaan papa en mama maandag samen mee naar de eerste bestraling.

Weer heb ik de afgelopen dagen heel veel post ontvangen en kadootjes. Allemaal heel hartelijk bedankt!

Een fijn weekend voor iedereen!
Dave en familie

• 25 April 2009 - 14:14

Colinda:

Lieve Dave,

Leuke dingen heb je gedaan en ga je doen! Nog lekker van genieten! Maandag de 1e behandeling.. Ik leef met je mee! Ik hoop dat alles goed mag gaan en dat mogen we natuurlijk aan de Heere vragen!

Veel liefs en een dikke Knuffel van,

Colinda

• 25 April 2009 - 15:03

Juf Jolanda:

Lieve Dave, wat fijn dat je allemaal leuke dingen hebt gedaan! Ik kan me voorstellen dat je soms bang en verdrietig bent, het is ook niet niks wat jij mee moet maken. Geniet nog even van het weekend! Voor maandag heel heel veel succes, ik zal aan je denken.
    Liefs, Juf Jolanda

• 25 April 2009 - 15:39

Viola En Ruud:

Hoi Dave

Fijn dat je een leuke week hebt. Ik begrijp heel goed dat je bang en verdrietig bent en we blijven dan ook bidden dat God in alles bij je is en dat je van hem kracht mag krijgen bij de bestralingen en alle gevoelens die je hebt. Doe de groetjes aan je vader en moeder en aan Emiel en Donald.

Viola,Ruud,Vincent,Thimo,Eline

• 25 April 2009 - 16:03

Anita Ramdas:

Hey Dave
    Fijn dat het goed met je gaat geniet ook dit weekend en maandag sterkte we denken aan je.Groetjes van de Ramdasjes

• 25 April 2009 - 16:28

Roel En Jacqueline :

Beste Dave,
    We lezen je site regelmatig en vinden het fijn om te lezen dat je je niet meer ziek voelt en dat je kan genieten van leuke dingen.We willen je heel veel sterkte wensen voor de komende tijd.Maandag vertrekken we met een hele groep uit de kerk naar Israel en zullen ook daar dagelijks voor je bidden.Ook groeten aan je lieve ouders!
    Roel en Jacqueline van Everdingen

• 25 April 2009 - 18:08

Tante Joke & De Rest:

Lieve Dave,

Wij vinden het heel fijn dat je deze week zo van alles hebt genoten. Na alles wat je hebt meegemaakt gunnen we je dat van harte....:-)! En...het was een goede afleiding! De spanning en het verdriet voor wat komen gaat kunnen we heel goed begrijpen. Maar weet: je pa en ma gaan mee en....de Heere gaat ook met je mee. Vertrouw maar op Hem, Hij wil je echt helpen.
    Lieverd, wij denken aan je en bidden voor je of de Heere je de rust wil geven.
    Lieve groet voor jullie allemaal van alle Boersies.

PS: Als je je goed voelt volgende week, kan je misschien nog wel een keer mee in de boot bij Leon;-)en Emiel natuurlijk ook!

• 25 April 2009 - 18:43

Fam.Nelis:

hoi Dave,
    Fijn om te lezen dat je zo'n leuke week hebt gehad. Voor de komende week wensen we je heel veel sterkte toe, we blijven veel aan je denken en ook zeker voor je bidden. Groetjes aan je pa ma en broers.

• 25 April 2009 - 19:46

Wim En Sareke:

Hoi Dave
    wat heb jij genoten van de week .Wij wensen je heel veel sterkte voor de komende tijd .wij zullen bidden of de Heere de behandelingen wil zegene .de groeten liefs van ons .doei Dave

• 25 April 2009 - 20:17

Ivo En Job:

Hoi Dave,

Je hebt zeker al leuke dingen gedaan. Geniet nog even van het weekend. Heel veel succes en toi toi toi maandag. Wij zullen aan je denken.

Groetjes Ivo, Job, Fleur Cindy en Peter

• 26 April 2009 - 09:47

Juf Jessica:

Lieve Dave,

Wat super dat je zo'n fijne week achter de rug hebt! Daar moet je maar aan denken tijdens de bestralingen. Veel sterkte morgen met de eerste bestraling. Ik denk aan je.

veel liefs, juf Jessica

• 26 April 2009 - 10:51

Je Oude Buurtjes:

Hoi Dave,

Via, via hebben we het adres van deze site gekregen en hebben gelezen en gezien wat je de laatste maanden allemaal hebt meegemaakt. Daar zijn we best wel van geschrokken. Gelukkig gaat het de laatste week weer een beetje beter en heb je veel leuke dingen kunnen doen. Morgen naar het ziekenhuis voor de 1e bestraling. Dat zal best spannend zijn, maar hopelijk doen de bestralingen hun werk goed en word je weer helemaal beter. We zullen deze site blijven lezen hoor, zodat we weten hoe het met jou, maar ook je broers en pappa en mamma gaat.

We denken aan jullie allemaal, dikke kus,

Doryne, Hans, Mandy en Shelley

• 26 April 2009 - 11:34

Fam Westhoff:

Wij lezen dat je morgen je eerste bestraling ondergaat en dat is zeker spannend, wij leven met je mee en hopen dat alles goed mag gaan en wij wensen jouw en je familie heel veel sterkte toe!!!

Groetjes familie Westhoff

• 26 April 2009 - 12:06

Fam.Heijneman:

Lieve Dave,
    Heel veel succes morgen, we leven met jullie mee!

Gr. van Gaby en fam.

• 26 April 2009 - 12:13

Fam. Berger:

Hey Dave,

Het was ook wel geweldig weer om zoveel leuke dingen te doen he? Heel veel sterkte morgen. Fijn dat pappa en mamma samen meegaan. En je grote Vader in de Hemel houdt je ook vast!

Ronald, Thera, Anouk, Wouter en Fieke

• 26 April 2009 - 14:40

Leoni:

Hey Dave!

Goed dat je zo'n leuke week achter de rug hebt.
    Veel succes de komende week, vooral als je morgen start met de eerste bestraling.

Leoni Boekestein

• 26 April 2009 - 15:16

Fam Van Geest:

Hoi Dave,
    We willen je heel veel sterkte wensen als je morgen voor je eeste bestraling moet gaan, en de rest die volgt.
    We zullen aan je denken.
    groetjes fam.van Geest

• 26 April 2009 - 15:45

De Tangetjes:

Hoi Dave,

super om je vanmorgen weer in de kerk te hebben gezien!fijn dat je een hele leuke week hebt gehad met veel mmmmmm...gesmul zo te lezen! heel veel succes morgen, best heel spannend...en natuurlijk de rest van de week! Wij houden je site goed in de gaten en zijn benieuwd hoe het met je zal gaan! een dikke kus, ook aan je broertjes van Gijs, Nicoline, Juul, lars en Jesse

• 26 April 2009 - 17:53

Cora Sta-vd Kruijk:

hoi Dave,

Wat zul je zenuwachtig zijn voor morgen, spannend allemaal hoor! Heel fijn om te lezen dat je zo´n gave week hebt gehad. Ik hoop dat jullie er allemaal lekker positieve energie van hebben gekregen. We wensen jou, papa, mama en je broers veel sterkte morgen en alle volgende keren met je bestralingen. We denken aan je, zet hem op kerel!
    groeten van marcel, cora , jari en luca

• 26 April 2009 - 18:18

Lex V Bergenhenegouw:

Hoi Dave,

Gelukkig heb je een leuke week gehad.
    Ik wens je morgen veel sterkte met je eerste bestraling.

Groetjes van Lex en fam

• 26 April 2009 - 18:26

Mario En Monique:

lieve dave,

nog even snel een berichtje ...morgen de 1e behandeling erg spannend voor je,we leven allemaal ontzettend met je mee en hopen dat je je er goed doorheen slaat.
    succes morgen dave

heel veel liefs uit de duinstr.mario,monique,
    esme, sanna en sem.

• 26 April 2009 - 18:33

De Moortjes:

Lieve Dave,

Wat fijn dat je zoveel leuke dingen hebt gedaan van de week! Heel veel sterkte met de bestralingen, we bidden voor goede resultaten!

Marco, Kitty, Karen, Irene & Ruben

• 26 April 2009 - 19:10

Familie Post:

Lieve Dave,

Van fijn dat je zo'n leuke week hebt gehad en hebt kunnen genieten. Het was ook prachtig weer. Dat heb je echt verdiend!
    Nu de bestralingen. Best heel spannend, dat begrijpen we goed. Dat je verdrietig bent, begrijpen we ook heel goed. Heel veel sterkte Dave. We leven met je mee en ook met je papa en mama. We bidden voor jullie!

Hartelijke groetjes,
    Hessel en Conny Post, Frank, Simone, Eline, Martine

• 26 April 2009 - 19:14

Corine En Co:

Lieve Dave,

We zijn zo blij dat je zo van alles hebt kunnen genieten afgelopen week, dat had je echt even nodig.We begrijpen heel goed dat je erg opziet tegen wat allemaal komen gaat.Dat zou ik ook zijn eerlijk gezegd.Maar weet je...er zijn zoveel mensen, groot en klein, die aan je denken en voor je bidden,er is een vurige muur van gebed rondom jou heen, God gaat met je mee, morgen en overmorgen en de dag daarna en alle dagen die volgen.Wees daar maar zeker van Dave!! We hopen dat je vanacht goed en rustig slapen mag, en wensen jou en je ouders en je broers heel veel sterkte toe!!!

Tot horenz,

Corine en de rest.

• 26 April 2009 - 19:56

Pieter En Jolanda:

Wij willen je een liedje meegeven, die Louise vaak zingt:

"Ik ben nooit alleen, nooit alleen,
    want Hij is bij mij, ik ben nooit alleen,
    want Jezus woont in mijn hart!"

Wij hebben allemaal makkelijk praten he, want wij hoeven niet bestraald te worden! Het is ook zo goed te begrijpen dat het moeilijk is voor jou.

Het is wel fijn dat er zoveel mensen voor jou bidden he! Wij geloven ook dat de Heere God weet wat je nodig hebt en dat Hij jou beter kan maken! En het is fijn dat we zo toch iets belangrijks voor jou kunnen doen.

Doei Dave, heel veel sterkte vanaf morgen!

Kusjes van de zusjes,

Louise en Anneroos

• 26 April 2009 - 20:26

De Zwannetjes:

Hoi Dave,
    Wat ben jij heerlijk verwend Dave!! Dat heb jij ook echt verdiend hoor!! Wat ontzettend spannend voor je de komende weken, maar we hebben gelezen en gehoord dat je een enorme bikkel bent.Dat je bang bent voor wat er gaat komen is goed te begrijpen en kunnen we ons heel goed voorstellen. Wel fijn om te weten dat de Heere ook dan juist bij je is he Dave. Je hebt zoveel mensen om je heen die voor jou en je ouders en broertjes bidden. We leven met je mee en blijven voor je bidden dat de bestraling ook goede resultaten geeft.
    Liefs en hartelijke groetjes, Fred, Nelly, Tobias, Jasper, Job en Sophie

• 27 April 2009 - 10:54

Peter En Greta:

Beste Dave,

Waarschijnlijk ben je al onderweg naar het ziekenhuis voor de bestralingen. Samen met je papa en mama heel veel sterkte toegewenst! We denken aan jullie.

• 27 April 2009 - 13:16

Dinande:

Hoi Lieverd,

Wij wensen jou voor straks heel veel sterkte!!

We vonden het ook allemaal erg leuk dat jullie gister lekker kwamen eten! Het was erg gezellig. Hoop dat Emiel weer een beetje is opgeknapt.

Laurens kan ook wel goed quad rijden he!!

Lieverd tot snel.
    Dikke kus van de hele fam.

• 27 April 2009 - 14:15

Juf Jolanda:

Lieve Dave, Ik hoop dat het vandaag allemaal goed is gegaan. Ik denk aan je! liefs, juf Jolanda

• 27 April 2009 - 16:28

Joost:

Heej dave,

zoals beloofd ging ik ff kijken. is het allemaal goed gegaan.
    je krijgt de groeten van benjamin schreeuwt ie naar me.
    ook morgen veel suc6

groetjes, joost