Dinsdag 11 december 2012, uitslag MRI - Reisverslag uit Monster, Nederland van Dave Akker - WaarBenJij.nu Dinsdag 11 december 2012, uitslag MRI - Reisverslag uit Monster, Nederland van Dave Akker - WaarBenJij.nu

Dinsdag 11 december 2012, uitslag MRI

Door: Joke

Blijf op de hoogte en volg Dave

11 December 2012 | Nederland, Monster

Lieve lezer,
Vanmiddag hebben wij de uitslag van de MRI gehoord. De tumor is het afgelopen jaar niet veranderd. Dat wil dus zeggen...niet kleiner en ook niet groter geworden. Dave is dus stabiel, medisch gezien.

Normaal vertel ik bij een uitslag hoe wij deze ervaren. Eerlijk gezegd weten wij het dit keer niet zo goed. Ik denk dat het nog even moet bezinken. De vorige keren hoorden we altijd dat de tumor was afgenomen. Dan ben je blij omdat de bestralingen nog steeds doorwerken. Nu lijkt het of dit dus het maximale resultaat van de bestraling is. En wat we daarbij denken, voelen en ervaren?? We kunnen er op dit moment (nog) geen woorden aan geven.

Vanmiddag hebben we Dave bij de bakkerij opgehaald. Het is ontzettend leuk om te zien hoe hij daar werkt en hoe goed hij het naar zijn zin heeft. Leuke collega's, leuk werk en een goede sfeer. Wij zijn er enorm blij mee!

Even nog iets heel anders....
Een tijdje terug heb ik al kort iets verteld over het boek dat ik heb geschreven. Om jullie een beetje op de hoogte te houden.... achter de schermen wordt er door de uitgever en door mijzelf hard gewerkt aan de afronding. Als alles volgens planning verloopt zal het boek medio februari worden uitgegeven. Het boek zal de titel "Hoe gewoon bijzonder werd" krijgen. Wil je alvast iets ervan zien en lezen? Kijk dan op http://www.boekencentrum.nl/index/1313/ en klik op "voorjaarsaanbieding". Zie blz. 38.
Zodra er meer informatie is zullen we dit melden.

Tot zover even.

lieve groet,
Eric & Joke en de mannen

• 11 December 2012 - 22:09

Han:

Hallo Joke en de mannen,
    Het is dat de aanleiding voor het schrijven van dit boek zo droevig is, maar behalve voor jullie eigen verwerking ben ik ervan overtuigd dat, afgaande op de introductie in de folder, dit boek veel anderen kan helpen. Laat wat weten als het in de winkel komt. Het kan je nog een hoop drukte geven als je wellicht ook gevraagd gaat worden voor spreekbeurten. Best heftig misschien qua drukte, maar wel het overwegen waard om anderen te helpen met het ook toelichten van je verhaal. Sterkte met alles!

• 22 December 2012 - 16:39

Diana:

Hallo Familie vd Akker

ik wens jullie toch hele fijne dagen toe
    en alvast een goede jaarwisseling

ik wens dat het komende jaar jullie veel goeds mag brengen.

lieve groeten van de fam. Ponse