Maandag 27 april "1e bestraling" - Reisverslag uit Monster, Nederland van Dave Akker - WaarBenJij.nu Maandag 27 april "1e bestraling" - Reisverslag uit Monster, Nederland van Dave Akker - WaarBenJij.nu

Maandag 27 april "1e bestraling"

Door: Joke/Eric

Blijf op de hoogte en volg Dave

27 April 2009 | Nederland, Monster

Lieve lezers,

Ook zondag ging het best goed met me, ik ben 's-ochtends naar de kerk met mijn pa en ma geweest en 's-avonds heb ik bij tante Neline gegeten. Helaas zijn mij 2 broertjes ook ziek. Donald heeft oorontsteking en Emiel heeft een flinke griep te pakken sinds gisteren, hopelijk steekt hij mij niet aan want anders hebben we een probleem met betralen.

Vandaag mijn eerste bestraling, dit ging goed. Het duurde de eerste keer wel wat lang, dit omdat alles goed ingesteld moest worden. Ze doen eerst 3 bestralingen van mijn hoofd en vervolgens 3 van mijn rug. Ze hebben een grote dosis straling door mijn lichaam gepompt waardoor er nu een heleboel goede en zieke cellen staan te wankelen, morgen doen ze weer het zelfde met als doel dat er veel zieke cellen definitief omvallen en hopelijk niet teveel gezonde cellen... Omdat mijn lichaam nu heel hard aan het vechten is om al die goede cellen weer overeind te krijgen ben ik heel erg moe en heb ik weer heel veel hoofdpijn. Ook ben ik aan het spugen. De eerste bestraling ging op zich goed alleen de gevolgen zijn nu al heel vervelend. Hopelijk blijft dit niet zo...
Nog 32 te gaan.

Groetjes en tot latersz

Dave (geschreven door Eric hoor omdat ik mij te ziek voel)

  • 27 April 2009 - 17:59

    Frank Post:

    lieve dave,
    fijn dat het goed is gegaan.
    wat jammer dat je broetjes ziek zijn.
    ik hoop dat het bij de andere 32 bestralingen ook goed gaat!!
    doei en tot latersz
    frank

  • 27 April 2009 - 18:32

    Tante Neline:

    Hoi dave,

    Zo knul de eerste zit erop jammer dat je nu al moe bent en niet lekker nu maar hopen dat je straks toch kan slapen we denken veel aan je lieverd en ook aan je broers die nu ook ziek zijn, nu maar hopen dat die snel opknappen!dikke knuffel van ons allemaal en voor morgen veel sterkte.

  • 27 April 2009 - 18:34

    Juf Heleen:

    Ha lieve knul,
    Vandaag ben je verder gegaan op wat een lange moeilijke weg zal gaan worden. En weet je, Dave, wij zouden zooo graag willen dat je dit niet mee hoeft te maken. We willen je steun geven vanaf een afstandje en denken heel veel aan jou en je familie.
    Dikke knuffel van Wibo, Anne, Harm en Heleen Drost.

  • 27 April 2009 - 18:38

    Anita Ramdas:

    Lieve Dave Je bent een kanjer een doorzetter!!hopen dat vele zieke cellen omvallen.Rust goed uit en wederom sterkte morgen.Groetjes de ramdasjes p.s beterschap voor je broertjes

  • 27 April 2009 - 18:48

    Juf Kloosterman:

    Lieve Dave,

    In gedachten zijn we bij je. We denken veel aan je en we bidden ook voor je. Veel sterkte allemaal. Groetjes van de juf en familie.

  • 27 April 2009 - 19:01

    Annemijn:

    hey dave,
    fijn dat de 1e bestraling goed ging.
    behalve dan de gevolgen.
    veel sterkte

    annemijn

  • 27 April 2009 - 19:11

    De Tangetjes:

    Hou vol, Dave, je bent een topper!!!

  • 27 April 2009 - 19:28

    Nely Schellevis:

    Dave
    Wat fijn dat de eerste bestraling goed ging jammer dat je er zo beroerd van ben.
    Misschien gaat het morgen beter .
    Jammer dat je broertjes ziek zijn

  • 27 April 2009 - 19:43

    Rianne Taal:

    pfoe, de eerste zit erop. Je bent een kanjer!!!
    Sterkte met de volgende allemaal.

  • 27 April 2009 - 19:49

    Ilse&Bart:

    Ha Dave,

    Vandaag hebben we veel aan je gedacht en benieuwd hoe het zou gaan.
    Fijn om te lezen dat het goed is gegaan. Alleen wel balen dat je er zo beroerd van ben geworden.
    We bidden voor je!
    Je bent een dappere vent Dave!

    Groeten Ilse&Bart

  • 27 April 2009 - 20:04

    Karin Klamer:

    Hoi Dave !
    We kennen elkaar niet en toch leef ik met je mee.
    Thera heeft mij gevraagd voor jou te bidden en dat doe ik graag voor je.
    Heel veel sterkte knul !
    Doei...

  • 27 April 2009 - 20:07

    Bo En Japie:

    Heeeh davie-boy,
    Wij gaan jou weer verwennen met een dubbeldikke, extra zachte, extreem grote en ooh zo lekkere KNUFFEL. MMMmmmmm....heerlijk!!! Kijk daar ligt ie...bij het voeteneind van je bed. Hij kijkt je aan met van die hele lieve grote bruine kraal-oogies. We hopen dat je een beetje kunt slapen.
    Liefs van Bootje en Japiejooooo

  • 27 April 2009 - 20:27

    Han Kruithof:

    Hoi Dave,

    Dat jij zo jong als je bent al zoveel meemaakt, maakt mij stil. Jij maakt nu (helaas) al veel meer mee, dan veel oudere mensen tot nu toe hebben meegemaakt. Veel sterkte toegewenst. Velen denken aan je.

  • 27 April 2009 - 20:35

    Ivo En Job:

    Hoi Dave,

    Je hebt nog een hoop te gaan, maar ik hoop dat het snel z'n werk gaat doen. Heel veel succes en sterkte morgen. Voor allemaal beterschap en de groetjes van ons.

    Cindy, Peter, Ivo, Job en Fleur

  • 27 April 2009 - 20:36

    Fam Ouwendijk:

    Ha Dave,
    Wat ben je toch een dappere jongen... je moet het allemaal maar ondergaan. Je hebt geen keus! We hopen voor je dat de bestralingen niet te veel schade aanrichten aan je goede cellen en dat je niet iedere dag zo'n hoofdpijn hebt. Sterkte, wel leven en bidden met jullie mee.
    P.S Die meiden vonden het heel leuk dat je bij de afsluiting van de club was. Groetjes Leen, Miranda, Gina, Tessa en Rhode'

  • 27 April 2009 - 20:36

    Juf Jolanda:

    Hoi Dave, Fijn dat het goed gegaan is. Ik hoop dat je je snel beter voelt. Sterkte morgen!
    Liefs, Juf Jolanda

  • 27 April 2009 - 20:52

    Irene:

    Hey Dave,

    Zo de eerste zit erop! Gelukkig dat dat opzich meeviel, heel veel sterkte morgen ook weer!

    liefs Irene

  • 27 April 2009 - 20:58

    Arianne:

    Ik hoop dat de leuke herinneringen van de afgelopen week je door deze week zullen slepen, kerel.
    Sterkte verder deze week met de volgende bestralingen!!
    Denk veel aan je!

  • 27 April 2009 - 21:05

    Leoni Boekestein:

    Hey Dave,

    Goed om nog even te lezen hoe het vandaag gegaan is.
    Hoop dat de vervelende bijwerkingen snel zullen verminderen.
    Succes weer morgen!

    Groetjes,
    Leoni

  • 27 April 2009 - 21:07

    Richard En Dinande:

    Hoi lieve Dave,

    Fijn om te lezen dat het goed is gegaan, wel erg vervelend dat je zo moe bent en dat je moet spugen!
    We hopen en bidden dat je vanacht goed zal slapen, zodat je morgen uit gerust aan de 2e bestraling kan beginnen!

    Voor Emiel en Donald hopen we dat ze snel weer beter zijn!

    Dave, heel veel sterkte morgen en een hele dikke knuffel van Richard en Dinande Sophie en Marc

  • 27 April 2009 - 21:44

    Conny En Hessel Post:

    Ha Dave,

    Het grote aftellen is begonnen!Zie het maar als bij een verbouwing; daar moet ook eerst gesloopt worden om daarna wat goeds te kunnen bouwen. We hopen en bidden voor je dat je het goed mag doorstaan en volhouden. Met Gods handen om je heen, mag je je veilig weten! Hou vol!

  • 27 April 2009 - 22:51

    Diane Van Lier:

    Hoi Dave,

    We hebben veel aan je gedacht vandaag.
    Hou je haaks kerel.
    Hopenlijk knappen je broertjes snel op.

    groetjes voor jullie allemaal.
    frank, lisanne, Joost, Eric en Diane

  • 28 April 2009 - 04:36

    Tante Neline:

    goedemorgen kanjer,

    en nog een beetje geslapen vannacht?? op naar de tweede keer hopelijk voel je je minder ziek veel sterkte vandaag en een hele dikke knuffel voor jullie allemaal we denken aan je!

  • 28 April 2009 - 05:33

    Tante Joke:

    Ha die lieve neef,

    De strijd is begonnen... en dat voor wel heel veel weken!! Hopelijk zijn de bijwerkingen niet elke dag zo heftig.
    Wij willen je weer als supporters aanmoedigen!Wij denken veel aan je en bidden voor je.

    Lieve allemaal...heel veel sterkte toegewenst, een knuffel van alle Boersies van de Kersenlaan;-)

  • 28 April 2009 - 06:50

    Fam Van Der Ven:

    Hey Daven
    Ik heb door ziekte de pc een tijdje niet zo intensief gebruikt,maar vanmorgen was het weer zo ver en daar zag ik dat je er al een bestraling op had zitten
    wat ben je toch een kanjer zeg niet te geloven hopelijk gaan de volgende keren ook goed met niet al te veel bij werkingen.veel liefs en sterkte van ons allemaal
    ook een kus voor je ouders en broers
    Teonette

  • 28 April 2009 - 07:20

    Benjamin:

    hoi dave,
    wat fijn dat de bestraling goed mocht gaan.maar wat jammer dat je broertjes ziek zijn.
    ik hoop dat de 32 bestralingen goed gaan.
    veel sterkte

    benjamin

  • 28 April 2009 - 07:28

    Fam Van Spronsen:

    hoi dave
    op naar de 2e bestraling
    vandaag hopelijk met minder hooftpijn en beterschap voor je broertjes
    we denken aan je
    groetjes fam van spronsen

  • 28 April 2009 - 10:04

    Koen:

    hoi dave
    ik zag je pas nog in de kerk. veel sterkte nog he.
    groetjes koen overduin

  • 28 April 2009 - 10:24

    Juf Jessica:

    Lieve Dave,

    Wat ben jij toch een sterke kanjer! Het is vreselijk dat je dit moet meemaken, maar je weet waar je het voor doet en hou dat maar in gedachten al die keren dat je nog moet worden bestraald. Hopelijk heb je niet zo lang last van die bijverschijnselen, want dan duurt het nog wel erg lang.
    Sterkte lieverd. Ik denk aan je.

    juf Jessica

  • 28 April 2009 - 10:26

    Viola En Ruud:

    Hoi Dave

    We denken veel aan je en bidden dat de gevolgen zo weinig mogelijk zijn en goed te dragen. Wij hopen dat jou broertjes snel beter zijn.

    Viola,Ruud,Vincent,Thimo,Eline.

  • 28 April 2009 - 10:43

    Bergertjes:

    Hoi Dave,

    Hopelijk heb je goed geslapen en krijg je weer wat krachten voor de volgende. Aftellen is heel goed! En ook terugdenken aan al die leuke belevenissen van vorige week. Hopelijk komen er daarvan ook weer bij de komende weken. Heel veel groetjes ook aan je pappa, mamma en zieke broertjes!
    Ronald, Thera, Anouk, Wouter en Fieke

  • 28 April 2009 - 14:22

    Lenie:

    Lieve Familie van der Akker.

    In gedachten ben ik bij jullie. De eerste bestraling zit erop Dave nog nog al die andere. Dave je bent voor mij een Topper.
    Email en Donald hopelijk worden jullie snel beter.
    Eric en Joke julie heel veel sterkte toegewenst.

  • 19 Mei 2009 - 20:53

    Sylvia:

    Goh dapper mannetje, het moet niet mogen dat een kind met zo een ziekte geconfronteerd wordt maar ik hoop van harte dat jij er weer bovenop komt.
    Ik heb vandaag mijn eerste bestraling gehad en weet nog niet helemaal wat er op mij af komt en daarom was ik even op internet aan het zoeken en kwam jouw verhaal tegen.
    Alles komt goed,
    Sylvia

  • 19 Mei 2009 - 20:57

    Sylvia:

    Goh dapper mannetje, het moet niet mogen dat een kind met zo een ziekte geconfronteerd wordt maar ik hoop van harte dat jij er weer bovenop komt.
    Ik heb vandaag mijn eerste bestraling gehad en weet nog niet helemaal wat er op mij af komt en daarom was ik even op internet aan het zoeken en kwam jouw verhaal tegen.
    Alles komt goed,
    Sylvia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dave

Actief sinds 12 Nov. 2008
Verslag gelezen: 486
Totaal aantal bezoekers 512511

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Toen ik ziek werd...

Landen bezocht: